martewachter.reismee.nl

Op weg

Okee ik helemaal voorbereid (al 3 dingen bedacht die ik vergeten was maar goed, geen belangrijke dingen) op weg naar het station met me moeder. Om 7 uur ging de metro en dan waren we precies op tijd op het station. Helaas was dat dus niet zo, de metro reed wel, maar besloot niet te stoppen. Dus daar stonden we, totaal in paniek. Hoe moesten we nu ooit mijn trein halen! de volgende metro ging pas 40 min later! Dus wij naar buiten rennen en gelukkig stond daar een taxi die ons naar het station reed. Daar heb ik afscheid genomen van Claar en toen stond ik er alleen voor. De adrealine nog door me bloed gierend van de gedachte dat ik me trein niet zou halen.
De treinreis naar Brussel was lang, maar die werd opgevrolijkt met wat telefoontjes. Toen in de super snelle trein naar Londen.
Daar aangekomen moest ik ergens een kaartje naar Bournemouth kopen, toen ook dat gelukt was voelde ik me wel even trots. Het lukt allemaal!
Om half 4 kwam ik aan in Bournemouth, een uur later dan geplant maar dat was niet erg. Daar stapte ik in de taxi en werd ik naar me gast gezin gebracht door een spraakzame chauffeur.
Om 4 uur kwam ik aan bij het gast gezin. Een aardig vrouw van rond de 50 die dit allemaal regelde en een man met een eigen bedrijfje. Ik bleek mijn kamer te gaan delen met een Duits meisje dat hetzelfde programma zou gaan doen als ik. Ook verblijven hier een Franse jongen en een Russisch meisje. Drukte dus.
Om 6 uur eten, daarna een tijdje in de buurt rond gelopen met mijn kamergenootje.
Morgen om 9 uur zitten Imizi en ik in de les, om te leren over horeca enz. Nu nog misschien een friends aflevering kijken.
Tot mails!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active