martewachter.reismee.nl

Werken? of toch maar niet?

Dus maandagochtend vroeg op weg naar mijn appartment. Enige informatie die ik had was dat het een twins room was. Het begon al goed want de taxichauffeur wist geen eens waar het was. Maar goed, uiteindelijk toch gevonden. Ik liep binnen met de veronderstelling dat ik het zou delen met 1 ander meisje. Dus ik vond het makkelijk ruim genoeg. Een keukentje, badkamer en woonkamer en 3 deuren die ik niet durfde open te maken, omdat het kwart voor acht 's ochtends was en er flink gefeest was de nacht ervoor. Dit was te zien aan de redelijk grote hoeveelheid flessen wijn die overal lagen.
Toen ik naar werk, ongeveer 20 minuten lopen en toen kwam ik aan in het zeer chique viersterren hotel. Ik vroeg naar mijn contact persoon, en helaas die was er nog niet. Ik een half uur lang de receptionist bekeken (zou hij homo zijn of niet?) en toen kwam de manager toch eindelijk binnen. Zoals ik stiekem al verwacht had (wel meer dingen zitten mij tegen sinds ik hier ben) had zij geen idee wie ik was of wat ik kwam doen. Uiteindelijk moest ik Ben (de returant manager) maar volgen. Na een kort gesprek moest ik een contract tekenen en zei hij dat hij het druk had en ik woensdag terug moest komen (hij is niet zo vriendelijk).
Dus ik opweg naar huis weer, me al bedenkend dat mijn appartement waarschijnlijk voor meer mensen dan 2 bedoelt is. En dat was ook zo, toen iedereen wakker werd bleken er nog 4 andere meisjes en 1 jongen te zijn. De jongen bleek een broer van 1 van de meisjes te zijn en die dag ook weer te vertrekken.
Mijn kamer is wel okee, ik ben op het moment alleen in de kamer maar over een paar weken kan er best iemand anders bij komen.
De meisjes zijn allemaal erg aardig dus dat is prettig. Ze werken allemaal in hotel's in de buurt en vertelde mij dat hoe ik ontvangen was niets raars was.
Dus dinsdag was ik vrij, boodschappen gedaan, stad in geweest en voor de rest niet zoveel. Woensdag ochtend moest ik weer werken, alleen toen was het bijna hetzelfde verhaal. Ben was er (nog) niet, ik zou een introductie krijgen maar die ging ook niet door, dus stond ik alweer om 10 uur voor mijn appartement. Toen ging ik maar met Emese (zij was ook vrij) de stad in. Daarna naar haar appartement (veel beter dan die van mij) gegaan en twee filmpjes gekeken en wat gegeten.
Toen was het vannochtend toch eindelijk zo ver, ik moest daar om half 7 (oh god wat vroeg) staan. En dat is me ook gelukt, ook al verdwaalde ik op mijn weg ernatoe. Helaas was toen magdalena (assistente van Ben) er niet, dus mijn uniform kon ik alsnog niet krijgen. Ook bleek mijn uniform te bestaan uit een een stropbas, schort, en vestje. Dus ik moest zelf rok en blouse hebben. Dat betekende dat ik weer terug naar huis moest, en daarna pas kon gaan werken. Maar toen ik uiteindelijk echt begon ging het wel redelijk. Ik moest natuurlijk leren waar alles staat enz. Maar het werk is wel redelijk makkelijk. Wel vermoeiend want je staat de hele tijd.
Nu ben ik weer vrij en bleek ik ineens een onbeveiligd draadloos internet te hebben in me appartement
Morgen heb ik weer een dag vrij en zaterdag en zondag moet ik werken. Vanaf nu zal ik nooit meer een normaal weekend hebben waarschijnlijk.
Hopelijk blijft het zo zodat ik geen geld aan internetcafe hoef uit te geven. Want ponden geef je uit als euro's.
Tot mails!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active