martewachter.reismee.nl

Eindelijk goed aan de slag

Hallo mensen,

Op verzoek van sommige schrijf ik dan nu toch maar weer een blog.
Werken gaat nu wel okee. Je werkt in shifts, 1 shift is ongeveer 4 uur en 1 maaltijd. Tot nu toe heb ik 3 keer ontbijt en 1 keer lunch gedaan. Ontbijt is simpel, er staat een buffet klaar en de mensen bestellen thee, koffie, toast en eventueel vis ofzo bij de serveerster.
Lunch was ook wel makkelijk, ook een buffet dus hoefde wij alleen maar af te ruimen. Wel is het allemaal erg netjes. Alles moet precies goed staan en goed gepoetst zijn. We gebruiken echt zilver bestek en chique borden enz. Gelukkig heb ik nog niets laten vallen
Op het moment is er redelijk veel personeel dus hoef je niet 45 uur per week te werken. Maar dit is allemaal als voorbereiding voor kerst. Want kerst is gigantisch hier en dan beloofd het heel erg druk te worden.
Maandag en dinsdag was ik vrij. Zondag wezen stappen met mijn huisgenootjes. Naar Walkabout gegaan, een australische pub. Was erg gezellig. Ook vierde ik zondag het 1 jarige bestaan van mijn relatie met Joey Maandag niet zoveel gedaan, boodschappen en schoon maken enz.
Dinsdag ben ik naar Southampton geweest. Dat is een redelijk grote stad ongeveer een half uur met de trein. Daar heb ik een kunst galerie bezocht, rondgelopen en geshopt. Het is wel een leuke stad.
In de trein terug smste Emese me of ik wou komen eten en een filmpje kijken dus dat heb ik gedaan. Woensdag was het hetzelfde verhaal na werk. Erg gezellig
Vandaag was ik alweer vrij. Lekker uitgeslapen aangezien ik tot half 2 's nachts filmpjes had gekeken. Stad in geweest, boodschappen gedaan niet echt een boeiend dagje dus.
Mijn appartement is niet echt geweldig en onze huisbaas al helemaal niet. Maar mijn huisgenootjes zijn erg gezellig. En we zijn bezig met het opknappen van het huis. Dat betekent een dvd speler kopen en schoonmaken.
Morgen en overmorgen moet ik veel werken. Ontbijt en diner, dus 8/9 uur per dag. Vind het wel gezellig op werk. En het is ook niet te moeilijk alleen erg vermoeiend.
Dus over het algemeen is het erg leuk in Engeland. Het werken is serieus als er gasten bij zijn maar als er geen gasten zijn kan zelfs mijn manager af en toe humor tonen. Zaterdag ga ik waarschijnlijk stappen met Emese. Als ik nog kan lopen na mijn vermoeiende werkdag. Maar zondag ben ik weer vrij dus kan lekker uitslapen.
Ik zal proberen wat vaker hier te schrijven, maar aangezien mijn laptop net besloten heeft ermee op te houden weet ik niet of het wel lukt.

Tot snel!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active