martewachter.reismee.nl

een rustige periode.

Howdie!
Ik vond het weer eens tijd worden voor een nieuwe blog, ook al is er in de afgelopen weken niet heel veel speciaals gebeurt.
Mijn afgelopen weken werden gevuld met werk, uitgaan, veel slapen, en tot mijn spijt iets te veel thuis hangen. Toen ik hier kwam was ik vol plannen en rijtjes steden in mijn hoofd die ik wou gaan bezoeken. Helaas is dat er afgelopen weken niet heel veel van gekomen.
Het uitstapje naar Londen voelde ik zwaar in mijn portemonnee, en steden bezoeken kost veel geld. Maar vrijdag kwam het er toch wel weer van, ik heb Salisbury bezocht. Salisbury is een klein stadje, die eigenlijk het meest bekent is voor ‘the stonehenche’. Dat 20 minuten buiten de stad ligt. Dus natuurlijk heb ik dat ook bezocht. Op zich lijkt het gewoon een netjes op elkaar gestapeld hunnebed. Maar als je een gratis audio tour beluistert hoor je dat er waarschijnlijk toch meer achter zat dan wat stenen op elkaar gestapeld. Maar alles bleef in duisternis gehuld, we denken dat, er gaan mythes over.. zekerheid konden ze nauwelijks geven.
Salisbury was niet heel speciaal, een redelijke kathedraal, wat winkels en een liefelijk riviertje midden door de stad.
Afgelopen dagen heb ik weer in het restaurant gewerkt in plaats van roomservice, wat ook wel weer leuk was. Als je ontbijt werkt werk je van half 7 tot 11 meestal. En dan is het restaurant open van 7 tot 10. Helaas is het dan meestal zo dat alle gasten massaal om half 10 komen. Hebben we 10 gasten van 7 tot half 10, en dan om half 10 komen er ineens 150 tegelijkertijd aanzetten.
Zondag ben ik uitgeweest met wat collega’s. Wat erg gezellig was, we gingen naar walkabout. En rond 3 uur naar het huis van een collega waar we nog een tijd hebben gezeten.
Op het moment is de moeder van Philomene op bezoek, en aangezien zij geen woord engels spreekt moet ik maar even mijn frans ophalen.
Deze week is er weer niet veel werk, helaas. Misschien ga ik in t weekend een stad bezoeken, als ik er geld voor heb. En zondag ga ik alweer voor een paar dagen naar huis, om een sportieve test te doen in Zwolle.
Dus misschien wel tot snel!
Groetjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active